Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR669148
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR669148/1
Aanwijzing van beheerfunctionarissen door burgemeester en wethouders
Geldend van 25-12-2021 t/m heden
Intitulé
Aanwijzing van beheerfunctionarissen door burgemeester en wethoudersOp grond van artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:
Informatiebeheer
Als informatiebeheerder is aangewezen: |
Teamleider DIV |
Beveiligingsbeheer
Als beveiligingsbeheerder is aangewezen: |
Gegevensbeheerder BRP |
Privacy beheer
Als privacy beheerder is aangewezen: |
Jurist |
Systeembeheer
Als systeembeheerder is aangewezen: |
Pink Roccade Local Government / ICT Emmen |
Toezicht
Als toezichthouder BRP is aangewezen: |
Medewerker Burgerzaken
|
Control
Als controller informatiebeveiliging is aangewezen: |
CISO |
Ondertekening
Exloo, 30 november 2021
Burgemeester en wethouders van gemeente Borger-Odoorn,
Burgemeester, mr. J. Seton Secretaris, drs. D. Rensen
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl