Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR667865
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR667865/1
Mandaatbesluit wijziging termijn samenwerkingsagenda’s Kwaliteit Limburgse Centra
Geldend van 23-12-2021 t/m 15-02-2023
Intitulé
Mandaatbesluit wijziging termijn samenwerkingsagenda’s Kwaliteit Limburgse CentraGedeputeerde Staten van Limburg,
maken ter voldoening aan het bepaalde in artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht bekend dat Gedeputeerde Staten in hun vergadering van 14 december 2021 hebben vastgesteld:
Mandaatbesluit wijziging termijn samenwerkingsagenda’s Kwaliteit Limburgse Centra
Artikel 1 Mandaat
-
1. Aan de Gedeputeerde van het college van Gedeputeerde Staten van Limburg met Kwaliteit Limburgse Centra in zijn/haar portefeuille, wordt gedurende de looptijd van de samenwerkingsagenda’s in het kader van Kwaliteit Limburgse Centra mandaat verleend om de termijn voor de uitwerking van voorstel en bijbehorende resultaten door de gemeenten zoals opgenomen in de samenwerkingsagenda’s te wijzigen en bijbehorende addenda op de samenwerkingsagenda’s waarin deze termijn wordt verlengd aan te gaan.
-
2. Het in het eerste lid gestelde mandaat geldt onder de voorwaarden dat de definitieve uitwerking van de afspraken zoals opgenomen in de betreffende samenwerkingsagenda op korte termijn wel voorzien/realistisch is en dat de start van de uitvoering van de projecten vóór 1 januari 2023 niet in het geding komt.
Artikel 2 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de datum van bekendmaking in het Provinciaal Blad.
Artikel 3 Citeertitel
Dit besluit wordt aangehaald als Mandaatbesluit wijziging termijn samenwerkingsagenda’s Kwaliteit Limburgse Centra.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van Gedeputeerde Staten, gehouden op 14 december 2021:
Gedeputeerde Staten voornoemd
de voorzitter,
E.G.M. Roemer
secretaris,
drs. T.H.C. Schulpen
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl