Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR665320
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR665320/1
Regeling vervallen per 03-12-2024
AANWIJZINGSBESLUIT GEMEENTEAMBTENAREN INZAKE INLICHTINGENVERPLICHTINGEN
Geldend van 08-12-2021 t/m 02-12-2024
Intitulé
AANWIJZINGSBESLUIT GEMEENTEAMBTENAREN INZAKE INLICHTINGENVERPLICHTINGENHet college van burgemeester en wethouders van Ameland;
Gelet op de artikelen 160, eerste lid, onder c, 231 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken (Wet WOZ), artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen (Awr) en arti¬kel 63a van de Invorderingswet 1990;
B E S L U I T:
Artikel 1. Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49 en 50 van de Awr en in de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet:
- a.
S.R. Winia, controller
- b.
J.D. Kooiker, financieel administratief medewerker
- c.
E.R.P. Smit, medewerker WOZ en belastingen
- d.
G.. Smit, financieel administratief medewerker
- e.
S. Roep, financieel administratief medewerker
- f.
medewerkers toezicht en handhaving
- g.
senior medewerker burgerzaken, coördinator KCC, medewerkers burgerzaken, medewerkers frontoffice
- h.
K. Touwen, havenmeester vliegveld, of de voor hem aangewezen vervangers
- i.
De directeur van Cannock Chase Public te Druten of de door hem aangewezen medewerkers die optreden als belastingdeurwaarder van de gemeente Ameland
j. De directeur van N.V. Vitens of de door hem aangewezen medewerkers
Artikel 2. Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49, 50, 51 en 53a van de Awr, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet WOZ:
- a.
S.R. Winia, controller
- b.
J.D. Kooiker, financieel administratief medewerker
- c.
E.R.P. Smit, medewerker WOZ en belastingen
- d.
G. Smit, financieel administratief medewerker
- e.
S. Roep, financieel administratief medewerker
- f.
medewerkers toezicht en handhaving
- g.
senior medewerker Burgerzaken, coördinator KCC, medewerkers burgerzaken, medewerkers frontoffice
- h.
K. Touwen, havenmeester vliegveld, of de voor hem aangewezen vervangers
- i.
De directeur van TOG Nederland Noord-Oost b.v. te Meppel of de door hem aangewezen medewerkers die optreden als taxateur van de gemeente Ameland
- j.
De directeur van N.V. Vitens of de door hem aangewezen medewerkers
Artikel 3. Dit besluit treedt in werking op 8 december 2021.
Artikel 4. In te trekken het “Aanwijzingsbesluit Gemeenteambtenaren Inzake Inlichtingenverplichtingen” d.d. 18 december 2007 met dien verstande dat het besluit van toepassing blijft tot de onder artikel 3. genoemde datum.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van 23 november 2021.
, burgemeester.
, secretaris.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl