Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR663805
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR663805/1
Aanwijzingsbesluit categorieën ambtelijk horen in bezwaar 2021
Geldend van 09-11-2021 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit categorieën ambtelijk horen in bezwaar 2021Het college van burgemeester en wethouders en
de burgemeester van de gemeente Heemskerk,
gelet op artikel 20, eerste lid van de Verordening afhandeling bezwaarschriften 2021,
besluiten vast te stellen het:
Aanwijzingsbesluit categorieën ambtelijk horen in bezwaar 2021
Artikel 1
De onderstaande categorieën van bezwaarschriften worden aangewezen als categorieën waarbij het horen ambtelijk kan plaatsvinden:
- a.
Bezwaarschriften in het kader van de Participatiewet;
- b.
Bezwaarschriften in het kader van de Wet maatschappelijke ondersteuning 2015;
- c.
Bezwaarschriften in het kader van de Regeling gehandicaptenparkeerkaarten;
- d.
Bezwaarschriften in het kader van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens dan wel de Wet basisregistratie personen;
- e.
Bezwaarschriften in het kader van de Paspoortwet;
- f.
Bezwaarschriften in het kader van de Wet openbaarheid van bestuur of de nog in te voeren Wet open overheid;
- g.
Bezwaarschriften in het kader van de Jeugdwet;
- h.
Bezwaarschriften in het kader van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening;
- i.
Bezwaarschriften in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming;
- j.
Bezwaarschriften in het kader van de Wet hergebruik van overheidsinformatie;
- k.
Bezwaarschriften in het kader van de Huisvestingswet.
- l.
Kennelijk niet-ontvankelijke bezwaarschriften;
Artikel 2
De secretaris kan in afwijking van artikel 1 besluiten de commissie bezwaarschriften te laten horen.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking, gelijktijdig met de inwerkingtreding van de Verordening afhandeling bezwaarschriften 2021 (kenmerk D/2021382282).
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de B&W vergadering d.d. 31 augustus 2021
burgemeester en wethouders van Heemskerk,
de secretaris de burgemeester
Aldus vastgesteld d.d. 31 augustus 2021
de burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl