Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR663519
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR663519/1
Besluit van de gemeenteraad van de gemeente Lelystad houdende het verlenen van delegatie aan de werkgeverscommissie (Delegatiebesluit werkgeverschap raad Lelystad 2021)
Geldend van 06-11-2021 t/m heden
Intitulé
Besluit van de gemeenteraad van de gemeente Lelystad houdende het verlenen van delegatie aan de werkgeverscommissie (Delegatiebesluit werkgeverschap raad Lelystad 2021)De raad van de gemeente Lelystad;
gelezen het voorstel van de werkgeverscommissie van de gemeenteraad 10 september 2021
gelet op artikel 83, eerste lid, de artikelen 107 tot en met 107e, artikel 156 van de Gemeentewet, afdeling 10.1.2. van de Algemene wet bestuursrecht en de Ambtenarenwet 2017;
besluit vast te stellen de navolgende:
Delegatiebesluit werkgeverschap raad Lelystad 2021
Artikel 1
Aan de door de gemeenteraad ingestelde werkgeverscommissie ten aanzien van de griffier en de griffiemedewerkers de bevoegdheden, rechten en verplichtingen van een overheidswerkgever te delegeren die voortvloeien uit de Ambtenarenwet 2017 en voorts al hetgeen het werkgeverschap met zich meebrengt, met uitzondering van het aangaan van een arbeidsovereenkomst met de (plaatsvervangend) griffier, het aanwijzen van de (plaatsvervangend of interim) griffier, het opleggen van sancties aan de (plaatsvervangend) griffier, het beëindigen van de arbeidsovereenkomst met de (plaatsvervangend) griffier, de vaststelling van de instructie voor de griffier en de vaststelling van de organisatieverordening van de griffie.
Artikel 2
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Delegatiebesluit werkgeverschap raad Lelystad 2021’.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking een dag na dit besluit, onder gelijktijdige intrekking van het ‘Delegatiebesluit werkgeverschap raad Lelystad 2019’ van 2 april 2019.
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van 5 oktober 2021
de griffier, de voorzitter,
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl