Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR663148
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR663148/1
Ondermandaatbesluit Cluster Kabinet
Geldend van 20-10-2021 t/m heden
Intitulé
Ondermandaatbesluit Cluster KabinetDe Kabinetschef,
gezien het bepaalde in de Algemene wet bestuursrecht (Awb), het Mandaatbesluit Gedeputeerde Staten van Limburg 2017 en het Mandaatbesluit directie Provincie Limburg 2021;
gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;
besluit vast te stellen het Ondermandaatbesluit Cluster Kabinet
Artikel 1
Binnen het Cluster Kabinet wordt aan de plaatsvervangend kabinetschef ondermandaat, ondervolmacht, respectievelijk machtiging verleend voor de navolgende taken en bevoegdheden:
- -
Aangelegenheden op het gebied van personeel, organisatie en formatie en het daarmee samenhangende budget (P&O-aangelegenheden) van het cluster Kabinet.
- -
Het bevestigen van ontvangst en afhandelen van brieven en correspondentie gericht aan Commissaris van de Koning en/of Kabinetschef.
- -
Het positief besluiten op verzoeken om informatie op grond van de Wet openbaarheid van bestuurd (Wob)/Wet open overheid (Woo) en de daarmee samenhangende voorbereidingsbeslissingen.
- -
Het verstrekken van opdrachten en verrichten van betalingen binnen de financiële grenzen zoals opgenomen in het vigerende Mandaatbesluit Gedeputeerde Staten van Limburg en het vigerende Mandaatbesluit directie Provincie Limburg.
Artikel 2
Binnen het Cluster Kabinet wordt aan de medewerkers betrokken bij de processen rond burgemeesterszaken en de Wet bevordering integriteitsbeoordelingen door het openbaar bestuur (Wet Bibob) ondermandaat, ondervolmacht, respectievelijk machtiging verleend voor de navolgende taken en bevoegdheden:
- -
Het opvragen van justitiële inlichtingen bij de Justitiële Informatiedienst (Justis) in het kader van burgemeesters- of Bibobprocessen.
Artikel 3
-
1. Het ondermandaatbesluit cluster Kabinet 2014 (PB 2014, nr. 38) wordt ingetrokken.
-
2. Dit besluit treedt in werking de dag na publicatie in het Provinciaal Blad.
Ondertekening
Aldus vastgesteld op 15 oktober 2021
Kabinetschef
drs. R.A.C. van Dinther-Willems
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl