Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR663145
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR663145/1
Algemene inkoopvoorwaarden voor diensten en leveringen gemeente Pijnacker-Nootdorp 2021
Geldend van 20-10-2021 t/m heden
Algemeen
Overheidsorganisatie | Pijnacker-Nootdorp |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Algemene inkoopvoorwaarden voor diensten en leveringen gemeente Pijnacker-Nootdorp 2021 |
Citeertitel | Algemene inkoopvoorwaarden voor diensten en leveringen gemeente Pijnacker-Nootdorp 2021 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht, financiën en economie |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
https://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601594/1
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze regeling vervangt het Inkoop- en aanbestedingsbeleid 2017, het Inkoop- en aanbestedingsreglement 2017 en de Inkoopvoorwaarden voor diensten en leveringen 2017.
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
20-10-2021 | nieuwe regeling |
12-10-2021 |
1278891/1152243 |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl