Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR662728
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR662728/1
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Westerkwartier 2021
Geldend van 08-10-2021 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2021
Intitulé
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Westerkwartier 2021De raad van de gemeente Westerkwartier;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders;
gelet op artikel 4a, derde lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening;
B E S L U I T :
vast te stellen de Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Westerkwartier 2021.
Artikel 1 Beslistermijn schuldhulpverlening
De beschikking tot schuldhulpverlening of de afwijzing daarvan, bedoeld in artikel 4a, eerste lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening, wordt genomen binnen een termijn van maxi-maal acht weken na de dag waarop het eerste gesprek , bedoeld in artikel 4, eerste lid, van die wet heeft plaatsgevonden.
Artikel 2 Citeertitel
Deze verordening kan worden aangehaald als Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Westerkwartier 2021.
Artikel 3 Inwerkingtreding
-
1. Deze verordening treedt in werking op de eerste dag na de bekendmaking ervan.
-
2. Deze verordening werkt terug tot en met 1 januari 2021.
Ondertekening
Aldus besloten in de openbare vergadering
van de raad van de gemeente Westerkwartier,
d.d. 29 september 2021
A. van der Tuuk, voorzitter,
J.L. de Jong, griffier
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl