Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR662447
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR662447/1
Aanwijsbesluit toezichthouders Basisregistratie personen (BRP) gemeente Heumen 2021
Geldend van 29-09-2021 t/m heden
Intitulé
Aanwijsbesluit toezichthouders Basisregistratie personen (BRP) gemeente Heumen 2021Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heumen;
gelet op artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen en afdeling 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht;
besluit:
vast te stellen het Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2021
Artikel 1 Aanwijzing toezichthouders BRP
De volgende medewerkers worden aangewezen als toezichthouder op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet BRP, de:
- 1.
De medewerkers van de afdeling Burgerzaken/KCC belast met onderzoekstaken
- 2.
De poortwachter van de afdeling Publiekszaken
- 3.
De Buitengewoon Opsporings Ambtenaar (BOA) van de gemeente Heumen
- 4.
De medewerkers van Bureau Legitiem
Artikel 2 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Artikel 3 Citeertitel
Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2021.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl