Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR662112
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR662112/1
Regeling vervallen per 17-12-2022
Aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaar / belastingdeurwaarder
Geldend van 21-09-2021 t/m 16-12-2022
Intitulé
Aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaar / belastingdeurwaarderHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Hoogeveen;
gelezen het ambtelijk voorstel;
gelet op artikel 1, tweede lid, van de Ambtenarenwet 2017, artikel 2, aanhef en onder b en c, van het Uitvoeringsbesluit Ambtenarenwet 2017 en artikel 231 Gemeentewet;
overwegende dat de gemeente Hoogeveen met de besloten vennootschap Mandaat B.V., handelend onder de naam Cannock Chase Public, statutair gevestigd te Druten (hierna: ‘Cannock Chase Public’), een overeenkomst heeft gesloten in verband met het uitvoeren van invorderingswerkzaamheden gemeentelijke belastingen;
Besluit:
- 1.
De invorderingsmedewerkers en deurwaarders in dienst van Cannock Chase Public aan te wijzen als invorderingsambtenaar respectievelijk belastingdeurwaarder als bedoeld in artikel 2, aanhef en onder b respectievelijk c, van het Uitvoeringsbesluit Ambtenarenwet 2017.
- 2.
Dat de onder 1 bedoelde aanwijzing van een invorderingsmedewerker of deurwaarder eindigt van rechtswege met ingang van de datum dat de arbeidsovereenkomst tussen Cannock Chase Public en de bewuste invorderingsmedewerker of deurwaarder eindigt.
- 3.
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking van dit besluit.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de collegevergadering van 17 augustus 2021.
De secretaris, De burgemeester,
J. SCHOLTEN K.B. LOOHUIS
Niet eens met het besluit
Bent u het niet eens met het besluit? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Hoogeveen. Dat doet u binnen zes weken na de dag van verzending van dit besluit per bezwaarformulier op de gemeentelijke website, per e-mail of schriftelijk.
In het bezwaarschrift vermeldt u:
- 1.
uw naam, adres en telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent
- 2.
de datum van uw bezwaarschrift
- 3.
een omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt
- 4.
de datum en het kenmerk van de brief waarin het besluit staat
- 5.
waarom u het niet met het besluit eens bent
- 6.
uw handtekening
Voorlopige voorziening
Diende u een bezwaarschrift in? En vindt u dat uw belangen zo dringend zijn, dat u het besluit daarop niet kunt afwachten? Dan kunt u bij de rechtbank een verzoek om een voorlopige voorziening indienen. Dit kan digitaal via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht of schriftelijk aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Noord-Nederland, Afdeling bestuursrecht, Postbus 150, 9700 AD Groningen. Zorgt u ervoor dat u een kopie van uw bezwaarschrift meestuurt. Houdt u er rekening mee dat u griffiekosten betaalt als u een verzoek om een voorlopige voorziening indient.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl