Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR661851
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR661851/1
Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling Facilitair Bureau 2021
Geldend van 11-09-2021 t/m 02-01-2023 met terugwerkende kracht vanaf 01-09-2021
Algemeen
Overheidsorganisatie | Amsterdam |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling Facilitair Bureau 2021 |
Citeertitel | Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling Facilitair Bureau 2021 |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze regeling vervangt het Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling, directie Facilitair Bureau, cluster Interne Dienstverlening, 15 april 2019.
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
03-01-2023 | 01-02-2022 | artikel 8 |
23-12-2022 |
Onbekend. | |
11-09-2021 | 01-09-2021 | 03-01-2023 | nieuwe regeling |
01-09-2021 |
Onbekend. |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl