Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR659011
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR659011/1
Regeling vervallen per 18-10-2023
Verordening Beslistermijn schuldhulpverlening Gemeente Sint Anthonis 2021
Geldend van 23-06-2021 t/m 17-10-2023 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2021
Intitulé
Verordening Beslistermijn schuldhulpverlening Gemeente Sint Anthonis 2021De Raad van de gemeente Sint Anthonis;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 16 maart 2021;
gezien het advies van de Adviesraad Sociaal Domein gemeente Sint Anthonis d.d. 19 februari 2021;
gelet op artikel 4a, derde lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening (Wgs);
Artikel 1. Beslistermijn schuldhulpverlening
Het besluit tot schuldhulpverlening of de afwijzing ervan, bedoeld in artikel 4a van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening (Wgs), wordt zo snel mogelijk, echter binnen een uiterlijke termijn van acht weken na de dag waarop het eerste gesprek heeft plaatsgevonden, genomen.
Artikel 2. Inwerkingtreding en citeertitel
1. Deze verordening treedt in werking met ingang van 1 januari 2021.
2. Deze verordening wordt aangehaald als: Verordening Beslistermijn schuldhulpverlening Gemeente Sint Anthonis 2021.
Aldus besloten door de Raad van de gemeente Sint Anthonis
in zijn openbare vergadering van 3 juni 2021.
Ondertekening
De Raad voornoemd,
de griffier, de voorzitter,
mr. A. P. J. L. (Ton) Keijzers M. A. (Marcel) Fränzel MSc
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl