Besluit van de college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis houdende regels omtrent mandaat voor de Regeling specifieke uitkering gemeentelijke hulp gedupeerden toeslagenproblematiek

Geldend van 11-06-2021 t/m heden

Intitulé

Besluit van de college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis houdende regels omtrent mandaat voor de Regeling specifieke uitkering gemeentelijke hulp gedupeerden toeslagenproblematiek

De colleges van burgemeester en wethouders van Maassluis, Vlaardingen en Schiedam;

Ieder voor zover het zijn bevoegdheid betreft;

gelet op:

  • de Gemeenschappelijke regeling Stroomopwaarts MVS;

  • de Regeling specifieke uitkering gemeentelijke hulp gedupeerden toeslagenproblematiek;

  • het bepaalde in de afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;

besluit:

  • Om aan het dagelijks bestuur van Stroomopwaarts mandaat en voor zover nodig volmacht of machtiging te verstrekken om de volgende activiteiten uit artikel 3 van de Regeling specifieke uitkering gemeentelijke hulp gedupeerden toeslagenproblematiek uit te voeren:

    • registratie van gedupeerden, eerste contact en inventarisatie van de hulpvragen;

    • opstellen van een door gemeente en gedupeerde(n) ondertekend plan van aanpak en begeleiding van de gedupeerde(n);

    • inkoop en uitvoering van trajectzorg op de vijf leefgebieden: financiën, wonen, zorg, gezin en werk;

    • verrichten van nazorg.

  • Aan het dagelijks bestuur van Stroomopwaarts de verplichting op te leggen om de informatie te verstrekken die nodig is.

Ondertekening

Aldus vastgesteld door:

Burgemeester en wethouders van Maassluis in de vergadering d.d.

de secretaris,

de burgemeester,

Burgemeester en wethouders van Vlaardingen in de vergadering d.d.

de secretaris,

de burgemeester,

Burgemeester en wethouders van Schiedam in de vergadering d.d.

de secretaris,

de burgemeester,

De gemandateerde stemt in met het verleende mandaat,

Het Algemeen Bestuur van Stroomopwaarts MVS

de secretaris,

de voorzitter,