Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR657867
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR657867/1
Regeling vervallen per 30-12-2021
Vervangingsregeling 2021-gemeente Westerveld
Geldend van 22-05-2021 t/m 29-12-2021
Intitulé
Vervangingsregeling 2021-gemeente WesterveldBurgemeester en wethouders van de gemeente Westerveld;
overwegende dat:
- de organisatieontwikkeling in 2018 geleid heeft tot het schrappen van de functies van afdelingshoofden en het opnieuw aanwijzen van teamleiders;
- door het vertrek van de gemeentesecretaris zijn vervanging moet worden vastgelegd;
gelezen het voorstel van het team Beleid van 17 mei 2021;
gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;
besluiten vast te stellen de navolgende:
VERVANGINGSREGELING GEMEENTE WESTERVELD
De vervanging van de gemeentesecretaris / algemeen directeur (hierna te noemen: ‘secretaris’) is als volgt geregeld:
1. Aanwijzing loco secretaris als strategisch adviseur van het college:
1e loco secretaris: Rineke Veldman
2e loco secretaris: Stef Meulenbeld.
3e loco secretaris: Alien Poelman
2. Aanwijzing loco secretaris als directeur (eindverantwoordelijk voor het functioneren van de gemeentelijke organisatie)
1e loco secretaris: Rineke Veldman
2e loco secretaris: Jan Jette Donker.
3e loco secretaris: Bas Spliet
4e loco secretaris: Patrick Oosterlaar
2. Aanwijzing plaatsvervangende leidinggevenden:
Leidinggevenden wijzen zelf hun plaatsvervanger aan. Deze aanwijzing wordt in het verslag van het afstemmingsteam vastgelegd.
Mocht er geen leidinggevenden en plaatsvervangers aanwezig zijn, dan vervangt de (loco-)secretaris hen.
Inwerkingtreding en citeertitel
Deze regeling treedt in werking op de datum na bekendmaking.
Deze regeling kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling 2021’ onder gelijktijdige intrekking van alle voorgaande vervangingsregelingen (voor zover al niet ingetrokken).
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 18 mei 2021.
burgemeester en wethouders,
de secretaris, de burgemeester,
N.L.J.J. Dusink H. Jager
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl