Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR653675
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR653675/1
Mandaatbesluit griffiepersoneel
Geldend van 03-02-2021 t/m heden
Intitulé
Mandaatbesluit griffiepersoneelDe Werkgeverscommissie voor de griffie van de gemeente Velsen,
Gelet op artikel 10: 3 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 1, derde lid van de Verordening werkgeverscommissie 2020
Besluit
1. Voor de volgende taken mandaat te verlenen aan de griffier:
a. Het aangaan, wijzigen en beëindigen van arbeidsovereenkomsten van alle werknemers van de griffie als bedoeld in artikel 107e, lid 2, van de Gemeentewet. Voor het ondertekenen van overeenkomsten voor de werknemers van de griffie heeft de Burgermeester volmacht verleend aan de griffier.
b. De overige besluiten betreffende de individuele rechtspositie van de werknemers van de griffie.
c. Het voeren van functionerings- c.q. beoordelingsgesprekken met de werknemers van de griffie.
d. Het inhuren van derden binnen en buiten de bestaande formatie/personele budget (incl. uitzendkrachten).
2. Bij afwezigheid van de griffier oefent de plaatsvervangend griffier de in dit mandaatbesluit verleende bevoegdheden uit.
3. De Mandaatregeling medewerkers Raadgriffie uit 2013, welke is gewijzigd op 11 april 2016, in te trekken.
Ondertekening
Vastgesteld in de vergadering van 17 december 2020.
De voorzitter,
E.H. Zorgdrager-van Laar
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl