Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR651568
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR651568/1
Besluit van de raad van de gemeente Amstelveen tot vaststelling van de Verordening beslistermijn schuldhulpverlening
Geldend van 01-01-2021 t/m heden
Intitulé
Besluit van de raad van de gemeente Amstelveen tot vaststelling van de Verordening beslistermijn schuldhulpverleningZaaknummer: Z20-073350
De raad van de gemeente Amstelveen;
gelezen het advies van het college van burgemeester en wethouders van 10 november 2020;
gelet op artikel 4a, derde lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening;
gezien het advies van de commissie Burgers en samenleving;
besluit vast te stellen de:
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening
Artikel 1 Beslistermijn schuldhulpverlening
De beschikking tot schuldhulpverlening of de afwijzing ervan, bedoeld in artikel 4a, eerste lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening, wordt genomen binnen een termijn van 8 weken na de dag waarop het eerste gesprek, bedoeld in artikel 4, eerste lid, van die wet, heeft plaatsgevonden.
Artikel 2 Inwerkingtreding en citeertitel
- 1.
Deze verordening treedt in werking met ingang van 1 januari 2021.
- 2.
Deze verordening wordt aangehaald als: Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Amstelveen 2021.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 16 december 2020.
De griffier,
Bert Schouten
De voorzitter,
Tjapko Poppens
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl