Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR650856
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR650856/1
VERORDENING BESLISTERMIJN SCHULDHULPVERLENING GEMEENTE ARNHEM 2021
Geldend van 01-01-2021 t/m heden
Intitulé
VERORDENING BESLISTERMIJN SCHULDHULPVERLENING GEMEENTE ARNHEM 2021DE RAAD VAN DE GEMEENTE ARNHEM;
gelezen het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van 1-12-2020,
gelet op artikel 4a, derde lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening;
besluit:
vast te stellen de:
VERORDENING BESLISTERMIJN SCHULDHULPVERLENING GEMEENTE ARNHEM 2021;
Artikel 1. Beslistermijn schuldhulpverlening
De beschikking tot schuldhulpverlening of de afwijzing ervan, bedoeld in artikel 4a, eerste lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening, wordt genomen binnen een termijn van acht weken na de dag waarop het eerste gesprek, bedoeld in artikel 4, eerste lid, van die wet, heeft plaatsgevonden.
Artikel 2. Inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Deze verordening treedt in werking met ingang van de dag na die van de bekendmaking.
-
2. Deze verordening wordt aangehaald als: Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Arnhem 2021.
Ondertekening
De griffier, De voorzitter,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl