Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR649366
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR649366/1
Verordening beslistermijn schulddienstverlening
Geldend van 01-01-2021 t/m heden
Intitulé
Verordening beslistermijn schulddienstverleningDe gemeenteraad van Gennep,
- gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van Gennep d.d. 3 november 2020;
- gehoord de voorbereidende raadsvergadering d.d. 30 november 2020;
- gelet op artikel 4a, derde lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening;
besluit:
vast te stellen de volgende verordening:
Verordening beslistermijn schulddienstverlening
Artikel 1. Beslistermijn schuldhulpverlening
De beschikking tot schulddienstverlening of de afwijzing ervan, bedoeld in artikel 4a, eerste lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening, wordt genomen binnen een termijn van zes weken na de dag waarop het eerste gesprek, bedoeld in artikel 4, eerste lid, van die wet, heeft plaatsgevonden.
Artikel 2. Inwerkingtreding en citeertitel
- 1.
Deze verordening treedt in werking met ingang van 1 januari 2021.
- 2.
Deze verordening wordt aangehaald als: Verordening beslistermijn schulddienstverlening.
Ondertekening
Aldus besloten in de openbare besluitvormende raadsvergadering d.d. 14 december 2020.
De raad voornoemd,
De griffier, Jos van der Knaap
De voorzitter, Hans Teunissen
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl