Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR648305
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR648305/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Horst aan de Maas houdende regels omtrent mandaat, volmacht en machtiging voor taken in relatie tot de Overeenkomsten met gecontracteerde aanbieders en het Convenant contractmanagement JeugdzorgPlus Zuidoost Nederland
Geldend van 01-01-2021 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Horst aan de Maas houdende regels omtrent mandaat, volmacht en machtiging voor taken in relatie tot de Overeenkomsten met gecontracteerde aanbieders en het Convenant contractmanagement JeugdzorgPlus Zuidoost NederlandHet college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Horst aan de Maas, ieder voor zover het hun bevoegdheden betreft:
gelet op:
- -
Gemeentewet, artikel 160, lid 1, onder e, ‘Besluiten tot privaatrechtelijke rechtshandelingen van de gemeente’;
- -
Gemeentewet, artikel 171, lid 1 en 2, ‘Vertegenwoordiging van de gemeente’;
- -
Algemene wet bestuursrecht, Afdeling 10.1.1 ‘Mandaat’;
- -
Burgerlijk wetboek, titel 3 (artikel 3:60 e.v.) ‘Volmacht’;
- -
Mandaat- en volmachtregeling gemeente Horst aan de Maas;
- -
Convenant contractmanagement JeugdzorgPlus Zuidoost-Nederland d.d. 7 december 2020;
- -
Overeenkomsten met de gecontracteerde aanbieders JeugdzorgPlus Zuidoost Nederland;
besluit:
- 1.
aan het college en de burgemeester van de gemeente Roermond, ieder voor zover het hun bevoegdheden betreft, mandaat, volmacht en machtiging te verlenen, met de bevoegdheid tot het verlenen van ondermandaat, ondervolmacht en submachtiging, voor onderstaande taken in relatie tot de Overeenkomsten JeugdzorgPlus Landsdeel Zuidoost-Nederland met de gecontracteerde aanbieders en het Convenant contractmanagement JeugdzorgPlus Zuidoost-Nederland (hierna: de Overeenkomsten):
- a.
het nemen van besluiten en het verrichten van alle benodigde overige rechtshandelingen en feitelijke (waaronder financiële) handelingen voortkomend uit de Overeenkomsten, waaronder het verrichten van betalingen aan de gecontracteerde aanbieders;
- b.
het contractmanagement dat voortvloeit uit de Overeenkomsten, waaronder in ieder geval de volgende activiteiten begrepen worden:
- i.
het verstrekken van informatie en reageren op vragen van gecontracteerde aanbieders over zaken met betrekking tot de uitvoering van de Overeenkomsten;
- ii.
het periodieke afstemmen met de gecontracteerde aanbieders over de uitvoering van de Overeenkomsten.
- i.
- a.
- 2.
dat dit besluit inwerking treedt per 1-1-2021 en geldt voor bepaalde tijd tot en met uiterlijk 31-12-2030.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 7 december 2020,
Burgemeester en wethouders van gemeente Horst aan de Maas,
De waarnemend secretaris,
E.M. van der Molen-Zwart
De burgemeester,
drs. R.F.I. Palmen
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl