Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR647812
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR647812/1
Besluit van de burgemeester van de gemeente Zoetermeer houdende regels omtrent het aanwijzen van toezichthouders en buitengewone opsporingsambtenaren Tijdelijke wet maatregelen COVID-19 gemeente Zoetermeer
Geldend van 11-12-2020 t/m heden
Intitulé
Besluit van de burgemeester van de gemeente Zoetermeer houdende regels omtrent het aanwijzen van toezichthouders en buitengewone opsporingsambtenaren Tijdelijke wet maatregelen COVID-19 gemeente ZoetermeerDe burgemeester van de gemeente Zoetermeer:
gelet op artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht en de Tijdelijke wet maatregelen COVID-19;
overwegende dat de Tijdelijke wet maatregelen COVID-19 is bekendgemaakt en met ingang van 1 december 2020 in werking is getreden;
overwegende dat de burgemeester in artikel 58u leden 3 en 4 van de Tijdelijke wet maatregelen COVID-19 de bevoegdheid heeft gekregen om handhavend op te treden tegen overtreding van diverse bepalingen uit deze wet;
overwegende dat het raadzaam is toezichthouders als bedoeld in Titel 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht aan te wijzen die belast zijn met het toezicht op de naleving van deze bepalingen;
BESLUIT:
- 1.
Aan te wijzen als toezichthouders belast met het toezicht op de Tijdelijke wet maatregelen COVID-19 alle buitengewoon opsporingsambtenaren werkzaam voor de gemeente Zoetermeer;
- 2.
Aan te wijzen als toezichthouders belast met het toezicht op de Tijdelijke wet maatregelen COVID-19 de medewerkers van het cluster Bouwtoezicht en Constructie van de gemeente Zoetermeer die feitelijk belast zijn met toezicht;
- 3.
Met dit besluit ook aan te wijzen de buitengewoon opsporingsambtenaren en toezichthouders van andere gemeenten die – en voor zover zij – om organisatorische redenen worden ingezet voor het houden van toezicht binnen de gemeente Zoetermeer.
- 4.
Dit besluit in werking te laten treden op de dag na de dag van bekendmaking;
Ondertekening
Aldus vastgesteld op 8 december 2020
Burgemeester van Zoetermeer,
Drs. M.J. Bezuijen
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl