Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR646686
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR646686/1
Regeling vervallen per 14-05-2024
Besluit van de teamleiders van Team Bedrijfsbureau, Team Werk en inkomen en Team zorg van de gemeente Losser houdende regels omtrent het verlenen van ondermandaat aan de medewerkers van de afdelingen Bedrijfsbureau, Werk, Inkomen en Zorg
Geldend van 27-11-2020 t/m 13-05-2024
Intitulé
Besluit van de teamleiders van Team Bedrijfsbureau, Team Werk en inkomen en Team zorg van de gemeente Losser houdende regels omtrent het verlenen van ondermandaat aan de medewerkers van de afdelingen Bedrijfsbureau, Werk, Inkomen en ZorgOndergetekenden,
- 1.
E. Liefaard - Gerberink, teamleider van het Team Bedrijfsbureau;
- 2.
D. Peddemors - Hilbink, teamleider van het Team Werk en inkomen;
- 3.
H.M. uit het Broek, teamleider van het Team Zorg,
ieder voor wat betreft de eigen bevoegdheid;
gelet op:
- -
artikel 2, lid 2 en artikel 3 van het Mandaatbesluit gemeente Losser 2020;
- -
artikel 10:4 van de Algemene wet bestuursrecht;
besluiten:
- A.
Ondermandaat te verlenen van de volgende aan hen gemandateerde bevoegdheden als bedoeld in het Mandaatbesluit gemeente Losser 2020 tot het nemen van besluiten namens het college van bur-gemeester en wethouders van Losser, ten aanzien van de daarbij vermelde wettelijke voorschriften en regelingen, aan de volgende medewerkers, al dan niet ondergeschikt aan het college:
- 1.
daartoe aangewezen medewerker(s) Team Bedrijfsbureau in de functie van “medewerker kwali- teit en beleid”:
- •
Wet maatschappelijke ondersteuning 2015 (Wmo2015);
- •
Participatiewet;
- •
Jeugdwet;
- •
Verordening Blijverslening gemeente Losser (Blijverslening);
- •
Regeling sociaal medische indicatie;
- •
Wet sociale werkvoorziening (Wsw);
- •
Beleidsregels maatschappelijke ondersteuning gemeente Losser 2019
(Hulpmiddelenpool);
- •
- 2.
daartoe aangewezen medewerker(s) Team Werk en inkomen in de functie van “integraal consu- lent”:
- •
Participatiewet;
- •
- 3.
daartoe aangewezen medewerker(s) Team Zorg in de functie van “integraal consulent”:
- •
Wet maatschappelijke ondersteuning 2015;
- •
Jeugdwet;
- •
Verordening Blijverslening gemeente Losser (Blijverslening);
- •
Regeling sociaal medische indicatie.
- •
- 1.
De verleende ondermandaten worden uitgewerkt in respectievelijk:
ad A.1.: Bijlage 1: Mandaatregister Team Bedrijfsbureau gemeente Losser;
ad A.2.: Bijlage 2: Mandaatregister Team Werk en inkomen gemeente Losser;
ad A.3.: Bijlage 3: Mandaatregister Team Zorg gemeente Losser;
alle zulks onder de volgende voorwaarde:
- -
de daarop te vermelden medewerkers hebben aangetoond de voor de uit te oefenen gemandateerde taken de noodzakelijke materie voldoende te beheersen, aan te geven door middel van “X” in de des-betreffende regelgevingskolom;
- -
zij worden daarop door de teamleider op basis van periodieke kwaliteitscontrole getoetst;
- -
in geval een medewerker na een periodieke kwaliteitstoets blijkt niet meer te voldoen aan de daarvoor vastgestelde kwaliteitscriteria vervalt het mandaat met onmiddellijke ingang; de betrokken medewer-ker wordt daarvan in kennis gesteld door de betrokken teamleider;
- -
het mandaatregister dient daarop de worden aangepast door middel van intrekking en vaststelling van een nieuw register onder vermelding van datum van intrekking van het bestaande register en datum van vaststelling van een nieuw register; het register wordt door de teamleider ondertekend
Het mandaatregister als hiervoor vermeld kan worden ingezien door tussenkomst van de betrokken teamleider dan wel door een hem daartoe aangewezen medewerker; op verzoek wordt daarvan een ko-pie verstrekt.
Niet-ondergeschikten (externe medewerkers) zijn werkzaam voor maar zijn niet ondergeschikt aan het college. Alsdan dient die medewerker schriftelijk in te stemmen met het te verlenen ondermandaat. Die medewerker is pas bevoegd nadat die instemming is ontvangen. Daarvoor dient gebruik worden gemaakt van de als Bijlage 4 vermelde “Instemmingsformulier”.
Het primaire mandaatregister en de wijzigingen daarop dienen openbaar bekend te wordengemaakt door middel van publicatie in het elektronisch Gemeenteblad (www.overheid.nl) en aan de daarin vermelde gemandateerde medewerkers.
- B.
Het “Aanwijzingsbesluit ondermandaat medewerkers afdeling Werk, Inkomen en Zorg” d.d. 16 maart 2015, Doc.nr. 15.0004945 in te trekken.
Ondertekening
Dit besluit treedt in werking op de dag na die van de bekendmaking daarvan.
Losser, 9 november 2020
Teamleider Bedrijfsbureau
voornoemd
w.g.
E. Liefaard - Gerberink
Losser, 9 november 2020
Teamleider Werk en inkomen
voornoemd,
w.g.
D. Peddemors - Hilbink
Losser, 9 november 2020
Teamleider Zorg
voornoemd,
w.g.
H.M. uit het Broek
Bijlage 1.
Mandaatregister Team Bedrijfsbureau gemeente Losser.
(Behorende bij het gezamenlijk ondermandaatbesluit Teamleiders: Bedrijfsbureau; Werk en inkomen; Zorg d.d. [datum, zaaknr.: 20Z02525, documentnr. 20.0028335)
Naam + functie gemandateerde medewerker |
Regelgeving 1 |
Regelgeving 2 Wmo 2015 |
Regelgeving 3 Jeugdwet |
Regelgeving 4 Blijverslening |
Regelgeving 5 Participatiewet (Inkomen enWerk) |
Regelgeving 6 Sociaal medische indicatie |
Regelgeving 7 Wsw |
Regelgeving 8 Hulpmiddelenpool |
Regelgeving 9 |
Teamleider Team Bedrijfsbureau |
Datum intrekking mandaatregister [nr.] |
Vaststelling nieuw *) mandaatregister [nr.] |
[handtekening] |
|
|
[naam] |
|
|
*) eerste keer nr. 1): vaststelling invulling; daarna vernieuwing n.a.v. intrekking voorgaande.
Bijlage 2.
Mandaatregister Team Werk en inkomen gemeente Losser.
(Behorende bij het gezamenlijk ondermandaatbesluit Teamleiders: Bedrijfsbureau; Werk en inkomen; Zorg d.d. [datum, zaaknr.: 20Z02525, documentnr. 20.0028335 )
Naam + functie gemandateerde medewerker |
Regelgeving 1 Participatiewet (Uitsluitend onderdeel Inkomen) |
Regelgeving 2 Participatiewet (Uitsluitend onderdeel Werk) |
Regelgeving 3 |
Regelgeving 4 |
Regelgeving 5 |
Regelgeving 6 |
Regelgeving 7 |
Regelgeving 8 |
Regelgeving 9 |
Teamleider Team Werk en Inkomen |
Datum intrekking mandaatregister [nr.] |
Vaststelling nieuw *) mandaatregister [nr.] |
[handtekening] |
|
|
[naam] |
|
|
*) eerste keer (nr. 1): vaststelling invulling; daarna vernieuwing n.a.v. intrekking voorgaande.
Bijlage 3.
Mandaatregister Team Zorg gemeente Losser.
(Behorende bij het gezamenlijk ondermandaatbesluit Teamleiders: Bedrijfsbureau; Werk en inkomen; Zorg d.d. [datum, zaaknr.: 20Z02525, documentnr. 20.0028335)
Naam + functie gemandateerde medewerker |
Regelgeving 1 |
Regelgeving 2 Wmo 2015 |
Regelgeving 3 Blijverslening |
Regelgeving 4 Sociaal medische indicatie |
Regelgeving 5 Jeugdwet |
Regelgeving 6 Hulpmiddelenpool |
Regelgeving 7 |
Regelgeving 8 |
Regelgeving 9 |
Teamleider Team Zorg |
Datum intrekking mandaatregister [nr.] |
Vaststelling nieuw *) mandaatregister [nr.] |
[handtekening] |
|
|
[naam] |
|
|
*) eerste keer (nr. 1): vaststelling invulling; daarna vernieuwing n.a.v. intrekking voorgaande.
Bijlage 4.
INSTEMMINGSFORMULIER VERLENEN ONDERMANDAAT NIET-ONDERGESCHIKTEN
(artikel 3 Mandaatbesluit gemeente Losser 2020 en artikel 10:4 Algemene wet bestuursrecht)
(Behorende bij het gezamenlijk ondermandaatbesluit Teamleiders: Bedrijfsbureau; Werk en inkomen; Zorg d.d. [datum, zaaknr.: 20Z02525, documentnr. 20.0028335)
Ondergetekende,
Naam
Voorna(a)m(en)
Geboortedatum
Functie
stemt in met het aan hem/haar 1 verleende ondermandaat zoals vermeld in het gezamenlijke ondermandaatbesluit van de teamleiders van respectievelijkTeam Bedrijfsbureau, Team Werk en inkomen en Team Zorg van [datum en nummer ondermandaatbesluit]
Plaats
Datum
Handtekening
Ontvangen
D.D.
Handtekening
Teamleider
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl