Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR642505
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR642505/1
Vervangingsregeling directeur en managers Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020
Geldend van 17-07-2020 t/m heden
Intitulé
Vervangingsregeling directeur en managers Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020Het Dagelijks Bestuur van de Omgevingsdienst Regio Arnhem,
gelet op artikel 18 lid 2 en artikel 25 lid 1 van de Gemeenschappelijke Regeling Omgevingsdienst Regio Arnhem,
gelet op artikel 3, tweede lid, van de Organisatieverordening Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020,
besluit vast te stellen de:
Vervangingsregeling directeur en managers Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020
Artikel 1 Algemeen
-
1. Plaatsvervanging zoals geregeld in deze vervangingsregeling is bedoeld voor perioden van kortdurende afwezigheid als gevolg van verlof of anderszins voorziene afwezigheid, ziekte danwel onvoorziene omstandigheden.
-
2. Waarneming zoals geregeld in deze vervangingsregeling is bedoeld voor perioden van afwezigheid die aaneengesloten langer dan tweeënveertig kalenderdagen duren, of naar verwachting zullen duren.
Artikel 2 Vervanging directeur
1e plaatsvervanger: A.M. Prent, manager Uitvoering
2e plaatsvervanger: P.P. van de Wal, manager Bedrijfsvoering
Artikel 3 Vervanging managers
Managers:
Manager Uitvoering
Manager Bedrijfsvoering
Plaatsvervanger:
Manager Bedrijfsvoering
Manager Uitvoering
Artikel 4. Beperkingen
-
1. De directeur kan beperkingen stellen aan de uitoefening van de taken van diens plaatsvervanger en verantwoordelijkheden door de eerste en opvolgende plaatsvervangers, voor ieder afzonderlijk.
-
2. De beperkingen als bedoeld in het vorige lid worden alsdan schriftelijk vastgelegd.
Artikel 5. Waarneming
In geval de afwezigheid van de directeur langer dan tweeënveertig kalenderdagen duurt, of naar verwachting zal duren, kan het Dagelijks Bestuur, in afwijking van artikel 2, opdracht geven de functie waar te nemen. De waarneming kan aan een ander dan de in artikel 2 genoemde managers worden opgedragen.
Artikel 6. Ondertekening
Indien een bevoegdheid is uitgeoefend door een plaatsvervanger of waarnemer, dient dit in de ondertekening tot uitdrukking te worden gebracht door de vermelding b.a. (bij afwezigheid) bij de handtekening van de plaatsvervanger of waarnemer van de directeur.
Artikel 7. Onvoorzien
In gevallen waarin deze regeling niet voorziet, beslist de voorzitter van het Dagelijks Bestuur en treft deze zo nodig maatregelen.
Artikel 8. Slotbepaling
-
1. Deze regeling wordt aangehaald als de ‘Vervangingsregeling directeur en managers Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020’.
-
2. Deze regeling treedt in werking op de dag nadat deze is bekendgemaakt.
-
3. De Vervangingsregeling directeur Omgevingsdienst regio Arnhem 2019, vastgesteld bij besluit van 21 februari 2019, wordt ingetrokken.
-
Aldus besloten in de vergadering van het Dagelijks Bestuur van de Omgevingsdienst Regio Arnhem van 25 juni 2020.
Ondertekening
de voorzitter,
De heer J. Maouche
de directeur,
De heer R.M. Vlaander
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl