Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR642174
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR642174/1
Gemeente Heerlen - Volmachtbesluit griffiepersoneel gemeente Heerlen
Geldend van 15-07-2020 t/m heden
Intitulé
Gemeente Heerlen - Volmachtbesluit griffiepersoneel gemeente HeerlenDe werkgeverscommissie van de raad van de gemeente Heerlen;
Gelet op het bepaalde in artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 1, derde lid, van de Verordening werkgeverscommissie;
besluit:
vast te stellen het volgende Volmachtbesluit griffiepersoneel gemeente Heerlen:
I
- 1.
De bevoegdheid tot het nemen van personele besluiten ten aanzien van de op de griffie werkzame ambtenaren, met uitzondering van de griffier, in volmacht te geven aan de griffier.
- 2.
Tot de volmacht behoort mede het afdoen en voeren van correspondentie ter zake van de toegekende bevoegdheden, alsmede het (doen) treffen van voorbereidings- en uitvoeringshandelingen.
II
- 1.
De in volmacht te nemen besluiten dienen in overeenstemming te zijn met alle ter zake geldende regelingen, het door de raad en werkgeverscommissie gevoerde beleid en mogen niet leiden tot budgetoverschrijding.
- 2.
Indien redelijkerwijs te verwachten is dat een in volmacht te nemen besluit bestuurlijke of politieke implicaties kan hebben, wordt de volmachtgever in de gelegenheid gesteld zijn wensen of bedenkingen over een ontwerp van het te nemen besluit, vergezeld van een advies van de gevolmachtigde naar voren te brengen.
III
Bij afwezigheid van de griffier oefent de plaatsvervangend griffier de in dit volmachtbesluit verleende bevoegdheden uit.
IV
- 1.
Alle stukken verband houdende met de uitoefening van deze volmacht worden als volgt ondertekend:
-
De werkgeverscommissie van de gemeente Heerlen:
-
Namens deze,
-
(handtekening)
-
griffier.
- 2.
Het Mandaatbesluit Griffiepersoneel, vastgesteld d.d. 20 september 2018, in te trekken.
- 3.
Dit besluit kan worden aangehaald als Volmachtbesluit griffiepersoneel en treedt in werking op 15 juli 2020.
Ondertekening
Aldus besloten door de werkgeverscommissie in zijn vergadering van 2 juli 2020.
mevr. O.W.M. Mous
voorzitter
T.W. Zwemmer
Griffier
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl