Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR641811
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR641811/1
Regeling vervallen per 15-04-2021
Besluit van het hoofd Sociale Zaken van de gemeente Sittard-Geleen houdende regels omtrent vervangingsbesluit Cluster Sociale zaken
Geldend van 30-06-2020 t/m 14-04-2021
Intitulé
Besluit van het hoofd Sociale Zaken van de gemeente Sittard-Geleen houdende regels omtrent vervangingsbesluit Cluster Sociale zakenHet hoofd Sociale Zaken, J.A.M. Heesen
Gelet op het Organisatiebesluit (‘Vervanging’) van de gemeente Sittard-Geleen,
BESLUIT:
Artikel 1: Horizontale (overleg-)vervanging
-
a. Hoofd Sociale Zaken wordt in geval van strategische onderwerpen/ontwikkelingen vervangen door het hoofd Dienstverlening; alsdan wordt de taak van het te vervangen hoofd Sociale Zaken zoals bepaald in het Organisatiebesluit, voor de duur van deze vervanging toegekend aan deze vervanger.
-
b. Strategische onderwerpen/ontwikkelingen zijn in elk geval die onderwerpen/ontwikkelingen die geagendeerd worden of zijn in het ManagementOverleg (waarbij in elk geval gedacht kan worden aan: organisatieontwikkelingen, begrotingen en bezuinigingen, vernieuwing P&C- en beleidscyclus, intergemeentelijke samenwerkingsonderwerpen etc);
-
c. Bij twijfel beslist de gemeentesecretaris/algemeen directeur over het (al dan niet) strategische karakter van een onderwerp.
Artikel 2: Vertikale (besluit-)vervanging
In geval van afwezigheid of ontstentenis van het hoofd Sociale Zaken wordt deze bij het nemen van besluiten in onderstaande volgorde vervangen door :
- a.
teammanager Zorg;
- b.
teammanager Jeugd;
- c.
teammanager Leerplicht.
Artikel 3. Ondertekening (plv)
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,
“namens deze(n),”
gevolgd door de functienaam plv van de(onder)gemandateerde,
de handtekening van deze (onder)gemandateerde,
en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.
Artikel 4. Verantwoording
De aangewezen vervanger van de cluster Sociale Zaken legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem/haar opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden aan het hoofd. Bij langdurige ontstentenis van het hoofd wordt verantwoording afgelegd aan de directeur.
Artikel 5. Intrekking
Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het volgende besluit ingetrokken:
- •
vervangingsbesluit van 05-05-2020, gepubliceerd 19-05-2020
Artikel 6. Bekendmaking en inwerkingtreding
-
1. Dit besluit treedt in werking op de dag na de dag van bekendmaking.
-
2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in het elektronisch gemeenteblad op de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.
Ondertekening
Sittard-Geleen, 22-06-2020
Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen/de Burgemeester van Sittard-Geleen,
Namens deze,
Hoofd Sociale zaken
J.A.M. Heesen
Goedkeuring:
Voor akkoord
Sittard-Geleen,
De gemeentesecretaris van Sittard-Geleen,
Mr. G.J.C. Kusters
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl