Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR635092
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR635092/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Regeling vergoeding functie Team Bevolkingszorg bij rampen en crises gemeente Westerkwartier 2019
Geldend van 28-12-2019 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2019
Intitulé
Regeling vergoeding functie Team Bevolkingszorg bij rampen en crises gemeente Westerkwartier 2019Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Westerkwartier;
gelet op het bepaalde in hoofdstuk 3 van de CAR-UWO gemeente Westerkwartier 2019;
gelet op het bepaalde in artikel 2.1.3 van het Besluit Veiligheidsregio’s;
gelet op het bepaalde in “Regeling belonen en vergoeden gemeente Westerkwartier 2019”:
gelet op overeenstemming met het Bijzonder Georganiseerd Overleg d.d. 27 november 2019:
B E S L U I T :
vast te stellen de Regeling vergoeding functie Team Bevolkingszorg bij rampen en crises gemeente Westerkwartier 2019
Artikel 1 Vergoeding functie op kanspiket in het Team Bevolkingszorg tijdens crisissituaties
-
1. De ambtenaar die door het college is aangewezen om tevens taken te verrichten in het kader van de Wet Veiligheidsregio’s als bedoeld in artikel 15:1:11, lid 2 van de CAR-UWO ontvangt een vergoeding indien hij de taken in verband met zijn functie in voldoende omvang verricht.
-
2. Van voldoende omvang als bedoeld in het eerste lid is sprake indien de ambtenaar voldoet aan de in het informatieblad voor kanspiket van de Gemeentelijke Kolom Groningen aan de ambtenaar verstrekte informatie.
-
3. De hoogte van de vergoeding is gelijk aan de vergoeding genoemd in artikel 3:17 lid 2 van de CAR-UWO.
Artikel 2 Inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Deze regeling kan worden aangehaald als Regeling vergoeding functie Team Bevolkingszorg bij rampen en crisis gemeente Westerkwartier 2019.
-
2. Deze regeling treedt in werking op de eerste dag na bekendmaking hiervan en werkt terug tot en met 1 januari 2019.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van het college
d.d. 17 december 2019
A. van der Tuuk, burgemeester
A. Schulting, secretaris
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl