Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR632186
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR632186/1
Regeling vervallen per 01-12-2022
Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar
Geldend van 01-01-2020 t/m 30-11-2022
Intitulé
Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaarKenmerk: 1031203
Burgemeester en wethouder van de gemeente Oldebroek;
gelet op artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c van de Gemeentewet, artikel 1, tweede lid, van de Wet waardering onroerende zaken en artikel 2.1 van de Cao gemeenten;
B E S L U I T E N:
aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet (heffingsambtenaar) en artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken (WOZ-ambtenaar): beleidsmedewerker B, de heer J.E. Dokter;
aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet (invorderingsambtenaar): medewerker beleidsuitvoering C, mevrouw A. van Bruchem;
bij afwezigheid van bovenvermelde ambtenaren als vervanger aan te wijzen: de teamleider Bedrijfsvoering of diens vervanger.
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2020. Het aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar van 16 december 2014 komt hiermee te vervallen.
Ondertekening
Oldebroek, 3 december 2019
, burgemeester T.H. Haseloop-Amsing
, secretaris drs. M.J.M. van de Geijn.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl