Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631077
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631077/1
Regeling vervallen per 01-01-2021
Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen Roosendaal 2020
Geldend van 01-01-2020 t/m 31-12-2020
Intitulé
Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen Roosendaal 2020De raad van de gemeente Roosendaal;
gelezen het voorstel het college van burgemeester en wethouders van 22 oktober 2019;
gelet op artikel 225 en 234 van de Gemeentewet, het Besluit gemeentelijke parkeerbelastingen en artikel 11, lid 1, van de Verordening parkeerbelastingen Roosendaal 2020;
BESLUIT
vast te stellen het Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen Roosendaal 2020
Artikel 1 Kosten
De kosten ter zake van het opleggen van een naheffingsaanslag voor 2020 worden begroot als volgt:
a. vaste informatieverwerkingskosten |
€ |
121.382,-- |
b. variabele informatieverwerkingskosten |
€ |
50.082,-- |
c. kosten van afschrijving en rente |
€ |
84.000,-- |
d. personeelskosten |
€ |
252.244,-- |
e. overheadkosten |
€ |
-,--- |
totaal |
€ |
507.708,-- |
Berekening kosten per naheffingsaanslag:
• aantal naheffingsaanslagen 6.400
• kosten € 507.708,-- : 6.400 (aanslagen) = € 79,33 per naheffingsaanslag.
Van overheidswege is echter het maximumtarief voor 2020 voor naheffingsaanslagen vastgesteld op € 64,50 vandaar dat dit bedrag is opgenomen in artikel 11, lid 1, van de Verordening parkeerbelastingen Roosendaal 2020.
Artikel 2 Overgangsrecht en intrekking
Het Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen Roosendaal 2019, vastgesteld op 22 november 2018, wordt ingetrokken op de in artikel 3 genoemde datum, met dien verstande dat zij van toepassing blijft op de belastbare feiten die zich voor die datum hebben voorgedaan.
Artikel 3 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2020.
Artikel 4 Citeertitel
Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen Roosendaal 2020’.
Ondertekening
Aldus besloten in de openbare raadsvergadering van 28 november 2019,
de griffier, de voorzitter,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl