Regeling vervallen per 10-11-2021

Besluit van het hoofd Dienstverlening van de gemeente Sittard-Geleen houdende regels omtrent het Ondermandaatbesluit coördinator Burgerzaken

Geldend van 08-08-2019 t/m 31-12-2019

Algemeen

Overheidsorganisatie Sittard-Geleen
Organisatietype Gemeente
Officiële naam regeling Besluit van het hoofd Dienstverlening van de gemeente Sittard-Geleen houdende regels omtrent het Ondermandaatbesluit coördinator Burgerzaken
Citeertitel Ondermandaatbesluit coördinator Burgerzaken
Vastgesteld door gemandateerde functionaris
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Gemeentewet
  2. afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht
  3. https://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/Historie/Sittard-Geleen/CVDR304273/CVDR304273_1.html

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling vervangt het ondermandaat aan de coördinator Frontoffice Burgerzaken van 14 juli 2015 en het ondermandaat aan de coördinator Backoffice Burgerzaken van 5 oktober 2015.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-2020 10-11-2021 artikel 1

02-12-2019

gmb-2019-318004

Onbekend.
08-08-2019 01-01-2020 nieuwe regeling

09-07-2019

gmb-2019-259525

Onbekend.