Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR627398
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR627398/1
Regeling vervallen per 18-07-2020
Vervangingsregeling directeur en afdelingshoofden Omgevingsdienst Regio Arnhem 2019
Geldend van 01-09-2017 t/m 17-07-2020 met terugwerkende kracht vanaf 01-09-2017
Intitulé
Vervangingsregeling directeur en afdelingshoofden Omgevingsdienst Regio Arnhem 2019Het Dagelijks Bestuur van de Omgevingsdienst Regio Arnhem,
gelet op artikel 18 lid 2 en artikel 25 lid 1 van de Gemeenschappelijke Regeling Omgevingsdienst Regio Arnhem,
gelet op artikel 3, tweede lid, van de Organisatieverordening Omgevingsdienst Regio Arnhem 2016,
besluit vast te stellen de:
Vervangingsregeling directeur en afdelingshoofden Omgevingsdienst Regio Arnhem 2019
Artikel 1 Algemeen
-
1. Plaatsvervanging zoals geregeld in deze vervangingsregeling is bedoeld voor perioden van kortdurende afwezigheid als gevolg van verlof of anderszins voorziene afwezigheid, ziekte danwel onvoorziene omstandigheden.
-
2. Waarneming zoals geregeld in deze vervangingsregeling is bedoeld voor perioden van afwezigheid die aaneengesloten langer dan tweeënveertig kalenderdagen duren, of naar verwachting zullen duren.
Artikel 2 Vervanging directeur
1e plaatsvervanger
R.M. Vlaander, afdelingshoofd Vergunningen
2e plaatsvervanger
A.M. Prent, afdelingshoofd Handhaving
Artikel 3 Vervanging afdelingshoofden
AfdelingshoofdPlaatsvervanger
Afdelingshoofd Vergunningen Afdelingshoofd Advies
Afdelingshoofd Advies Afdelingshoofd Vergunningen
Afdelingshoofd Handhaving Afdelingshoofd Bedrijfsvoering
Afdelingshoofd Bedrijfsvoering Afdelingshoofd Handhaving
Artikel 4. Beperkingen
-
1. De directeur kan beperkingen stellen aan de uitoefening van de taken van diens plaatsvervanger en verantwoordelijkheden door de eerste en opvolgende plaatsvervangers, voor ieder afzonderlijk.
-
2. De beperkingen als bedoeld in het vorige lid worden alsdan schriftelijk vastgelegd.
Artikel 5. Waarneming
In geval de afwezigheid van de directeur langer dan tweeënveertig kalenderdagen duurt, of naar verwachting zal duren, kan het Dagelijks Bestuur, in afwijking van artikel 2, opdracht geven de functie waar te nemen. De waarneming kan aan een ander dan de in artikel 2 genoemde afdelingshoofden worden opgedragen.
Artikel 6. Ondertekening
Indien een bevoegdheid is uitgeoefend door een plaatsvervanger of waarnemer, dient dit in de ondertekening tot uitdrukking te worden gebracht door de vermelding b.a. (bij afwezigheid) bij de handtekening van de plaatsvervanger of waarnemer van de directeur.
Artikel 7. Onvoorzien
In gevallen waarin deze regeling niet voorziet, beslist de voorzitter van het Dagelijks Bestuur en treft deze zo nodig maatregelen.
Artikel 8. Slotbepaling
-
1. Deze regeling wordt aangehaald als de ‘Vervangingsregeling directeur en afdelingshoofden Omgevingsdienst Regio Arnhem 2019’.
-
2. Deze regeling treedt in werking op de dag nadat deze is bekendgemaakt in het Blad gemeenschappelijke regelingen en werkt terug tot en met 1 september 2017.
-
3. De Vervangingsregeling directeur Omgevingsdienst regio Arnhem 2013, vastgesteld bij besluit van 8 november 2013, wordt ingetrokken.
Aldus besloten in de vergadering van het Dagelijks Bestuur van de Omgevingsdienst Regio Arnhem van 21 februari 2019.
Ondertekening
de voorzitter, de directeur,
De heer J. Maouche, mevrouw drs. C. W. Smelik
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl