Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR625528
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR625528/1
Regeling vervallen per 17-07-2024
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpen aan den IJssel houdende regels omtrent het aanwijzingsbesluit heffings-/invorderingsambtenaar, medewerkers belastingen en inning en inlichtingenverplichtingen
Geldend van 29-06-2019 t/m 16-07-2024
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpen aan den IJssel houdende regels omtrent het aanwijzingsbesluit heffings-/invorderingsambtenaar, medewerkers belastingen en inning en inlichtingenverplichtingenHet college van burgemeester en wethouders Krimpen aan den IJssel
gelet op:
artikel 2, lid 3, onderdeel b van de Algemene Wet inzake Rijksbelastingen juncto artikel 231, lid 2, onderdeel b van de Gemeentewet;
artikel 2, lid 1, onderdeel i van de Invorderingswet 1990 juncto artikel 231, lid 2, onderdeel c van de Gemeentewet;
artikel 231, lid 2, onderdeel d van de Gemeentewet;
artikel 231, lid 2, onderdeel e van de Gemeentewet;
artikel 246a van de Gemeentewet;
artikel 56 van de Algemene Wet inzake Rijksbelastingen;
artikel 63a van de Invorderingswet 1990;
b e s l u i t :
aan te wijzen als:
- 1.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de gemeentewet (de "heffingsambtenaar"), de volgende ambtenaar:
Beleidsmedewerker B van het team Belastingen;
als eerste vervanger wordt aangewezen de medewerker Bedrijfsvoering C van het team Financieel Beheer.
- 2.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet (de "invorderingsambtenaar"), de volgende gemeenteambtenaar:
Medewerker bedrijfsvoering C van het team Financieel Beheer;
als eerste vervanger wordt aangewezen Beleidsmedewerker B van het team Belastingen.
- 3.
de gemeenteambtenaren belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen bedoeld in artikel 231, lid 2, onderdeel d van de Gemeentewet, de volgende ambtenaren:
- a.
de medewerker Administratie B van het team Belastingen;
- b.
de medewerkers beleid advies en projecten A en B van het team Belastingen;
- c.
de secretaresse A van het team Belastingen;
- d.
de medewerkers team Financieel Beheer;
- e.
de medewerkers Dienstverlening E van het team Burgerzaken.
- a.
te bepalen dat jegens de hiervoor bedoelde gemeenteambtenaren onder a tot en met d mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49, 50, 51 en 53a van de Algemene Wet inzake Rijksbelastingen, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de wet waardering onroerende zaken, de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaart in de Algemene Maatregel van Bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet.
te bepalen dat jegens de hiervoor bedoelde gemeenteambtenaren onder e mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49, en 50 van de Algemene Wet inzake Rijksbelastingen, de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaart in de Algemene Maatregel van Bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking en vervangt voorgaande versies.
Ondertekening
Krimpen aan den IJssel, 25 juni 2019
Burgemeester en wethouders van Krimpen aan den IJssel,
De secretaris,
A. BoeleDe burgemeester,
M.W. VroomZiet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl