Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR623541
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR623541/1
MANDAATBESLUIT INVORDERINGSAMBTENAAR GEMEENTE HET HOGELAND 2019
Geldend van 25-04-2019 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2019
Intitulé
MANDAATBESLUIT INVORDERINGSAMBTENAAR GEMEENTE HET HOGELAND 2019De invorderingsambtenaar,
gelet op het besluit van burgemeester en wethouders van de gemeente Het Hogeland d.d. 29 januari 2019 tot aanwijzing van haar als gemeenteambtenaar bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c, van de Gemeentewet;
overwegende, dat de uitoefening van de bevoegdheden door uitsluitend de invorderings-ambtenaar ondoelmatig is aangezien zij bij regelmaat voorkomen;
b e s l u i t :
- •
Mevrouw H. Bremer-Venema
- •
Mevrouw J.G. Huizenga en
- •
Mevrouw T.A.M. Zark-Kloor
van het Team Financiële administratie en Belastingen te mandateren om namens haar op te treden.
Aan de mandatering wordt de volgende voorwaarde verbonden:
- •
ondermandaat van bovengenoemde bevoegdheden is niet mogelijk.
Dit besluit treedt met terugwerkende kracht in werking op 1 januari 2019.
Ondertekening
Bedum, 15 maart 2019
De invorderingsambtenaar van de gemeente Het Hogeland,
Mevrouw C.F.M. Veltman
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl