Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR622910
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR622910/1
Aanwijzing van de woz- en heffingsambtenaar
Geldend van 02-04-2019 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 13-10-2018
Intitulé
Aanwijzing van de woz- en heffingsambtenaarBurgemeester en wethouders,
gelet op het Algemeen mandaatbesluit gemeente Best 2017, artikel 231 lid 2 van de Gemeentewet en artikel 1 lid 2 van de Wet waardering onroerende zaken.
besluit
aan te wijzen
- 1.
als heffingsambtenaar: de medewerker gemeentelijke heffingen B
- 2.
als WOZ-ambtenaar: de medewerker woz A
Dit besluit treedt in werking met ingang van de datum van bekendmaking en werkt terug tot 13 oktober 2018. Per deze datum wordt het besluit van 17 juni 2008 tot aanwijzing van de medewerker gemeentelijke heffingen A als heffings- en WOZ-ambtenaar ingetrokken.
6 maart 2019
Burgemeester en wethouders van Best,
-
Hans Ubachs
Burgemeester
Ceciel Noordman
secretaris
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl