Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR621940
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR621940/1
Regeling vervallen per 07-02-2019
Wijzigingsbesluit van het Mandaatbesluit beslissen op bezwaar tegen besluiten van de Urgentiecommissie woonruimteverdeling 2016
Geldend van 28-02-2019 t/m 06-02-2019 met terugwerkende kracht vanaf 07-11-2017
Intitulé
Wijzigingsbesluit van het Mandaatbesluit beslissen op bezwaar tegen besluiten van de Urgentiecommissie woonruimteverdeling 2016Het college van burgemeester en wethouders;
gelet op hoofdstuk 10 van de Algemene wet bestuursrecht, de Huisvestingsverordening Nijmegen 2017;
BESLUITEN
vast te stellen de volgende wijziging van het Mandaatbesluit
beslissen op bezwaar tegen besluiten van de Urgentiecommissie woonruimteverdeling 2016
Artikel I
Artikel 2 komt te luiden als volgt:
De uitoefening van de volgende bevoegdheden wordt gemandateerd aan het hoofd van de afdeling Juridische Zaken van de gemeente Arnhem:
- a.
Het nemen van beslissingen op bezwaar tegen besluiten van de Urgentiecommissie woonruimteverdeling van de gemeente Arnhem op grond van artikel 10b van de Huisvestingsverordening Nijmegen 2017;
- b.
Het nemen van besluiten tot het voeren van administratieve beroepsprocedures in het kader van de onder a. genoemde besluiten.
Artikel II
Artikel 2a komt te luiden als volgt:
In het kader van de behandeling van bezwaar en (hoger) beroep tegen besluiten op grond van artikel 10b van de Huisvestingsverordening Nijmegen 2017 wordt machtiging verleend tot het indienen van verweerschriften en overige stukken en het vertegenwoordigen van het college van burgemeester en wethouders van Nijmegen, daaronder begrepen het optreden ter zitting namens het college in het kader van bezwaarschriftenprocedures en administratieve beroepsprocedures aan:
- a.
Het hoofd van de afdeling Juridische Zaken van de gemeente Arnhem;
- b.
Alle (senior) juridisch adviseurs van de afdeling Juridische Zaken van de gemeente Arnhem.
Artikel III
Dit besluit treedt in werking na bekendmaking en werkt terug tot en met 7 november 2017.
Ondertekening
Aldus vastgesteld d.d. 19 februari 2019
Het college van burgemeester en wethouders van Nijmegen,
gemeentesecretaris
mr. drs. A.H. Van Hout
locoburgemeester
drs. H.T. Tiemens
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl