Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR62139
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR62139/1
Regeling vervallen per 01-01-2021
Toeslagregeling inconveniënten 2001
Geldend van 01-01-2001 t/m 31-12-2020
Intitulé
Toeslagregeling inconveniënten 2001Burgemeester en wethouders van Woudrichem;Gelet op artikel 3:1 van de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling;Gehoord de commissie voor Georganiseerd Overleg;besluiten:vast te stellen de navolgende “Toeslagregeling inconveniënten 2001”
Artikel 1.
Begripsbepalingeninconveniënten: bezwarende werkomstandigheden, zoals genoemd in het in de bijlage opgenomen waarderingssysteem inconveniënten;medewerker: personeel werkzaam bij de buitendienst openbare werken van de gemeente Woudrichem;score: waardering van de inconveniënten, uitgedrukt in een aantal punten;regel: het verschil tussen regel 15 en 14 van de salaristabel gemeenteambtenaren (oude structuur);toeslag: inconveniëntentoeslag ter hoogte van 1x, 2x of 3x het verschil van de regel.
Artikel 2.
De medewerker heeft recht op een toeslag als de score van zijn functie daarvoor hoog genoeg is. Voor de bepaling van de hoogte van de toeslag wordt de volgende conversietabel gebruikt:
Score |
toeslag |
00 – 70 |
0 |
71 – 80 |
1x verschil van de regel |
81 – 90 |
2x verschil van de regel |
91 en hoger |
3x verschil van de regel |
Artikel 3.
Als (een deel van) de functie wijzigt, wordt de score opnieuw vastgesteld. De toeslag kan als gevolg van de herwaardering gewijzigd worden.
Artikel 4.
Aan de medewerker wiens bezoldiging als gevolg van het buiten zijn toedoen beëindigen of verminderen van een toelage een blijvende verlaging ondergaat, wordt door burgemeester en wethouders een garantietoelage toegekend tot het verschil van oorspronkelijke toelage en nieuwe toelage.
Artikel 5.
Voor gevallen waarin deze regeling niet of niet naar redelijkheid voorziet, treffen burgemeester en wethouders een bijzondere regeling.
Artikel 6.
-
1. Deze regeling treedt in werking op 1 januari 2001 en kan worden aangehaald als de “Toeslagregeling inconveniënten 2001”,
-
2. De met ingang van 1 januari 1993 geldende “Toeslagregeling inconveniënten” wordt ingetrokken.
Ondertekening
Woudrichem, 14 februari 2002Burgemeester en wethouders voornoemd,de wnd. secretaris, de burgemeesterT.A. Wijma, A. van Harten
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl