Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR621014
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR621014/1
Aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaar
Geldend van 06-02-2019 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2019
Intitulé
Aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaarHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Het Hogeland;
gelet op artikel 231 van de Gemeentewet en op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
besluit
met ingang van 1 januari 2019 aan te wijzen als invorderingsambtenaar bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet:
- •
mevrouw C.F.M. Veltman, Team Financiële administratie & Belastingen,
en als diens plaatsvervanger:
- •
mevrouw G. Smedinga, Team Financiële administratie & Belastingen.
Genoemde personen zijn op grond van artikel 255 juncto artikel 231, tweede lid, onderdeel c, van de Gemeentewet tevens aangewezen voor de verlening van kwijtschelding.
Het aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaar treedt met terugwerkende kracht in werking op 1 januari 2019.
Ondertekening
Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van Het Hogeland op 29 januari 2019
H.J. Bolding, burgemeester
P.P.M. van Vilsteren, secretaris.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl