Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR620653
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR620653/1
Regeling vervallen per 23-01-2019
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Westerkwartier houdende regels omtrent invorderingsambtenaren Besluit aanwijzen invorderingsambtenaren gemeente Westerkwartier
Geldend van 24-01-2019 t/m 22-01-2019
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Westerkwartier houdende regels omtrent invorderingsambtenaren Besluit aanwijzen invorderingsambtenaren gemeente WesterkwartierHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Westerkwartier;
Gelet op artikel 231, lid 2 onderdeel c van de Gemeentewet;
B E S L U I T :
aan te wijzen als gemeenteambtenaren bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet, de heer K. van Dijken, de heer E. Dekker en mevrouw L.J. Terpstra alle drie beheerder financiële administratie in het team financiële administratie van de gemeente Westerkwartier.
Dit besluit treedt in werking op de dag nadat deze bekend gemaakt is en kan aangehaald worden als Besluit aanwijzen Invorderingsambtenaren gemeente Westerkwartier.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van burgemeester en wethouders van de gemeente Westerkwartier, d.d. 22 januari 2019
F.H. Wiersma, burgemeester
A. Schulting, secretaris
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl