Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR619996
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR619996/1
Regeling vervallen per 02-07-2021
Besluit Ondermandaat Facilitair en Informatietechnologie
Geldend van 10-01-2019 t/m 01-07-2021 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2019
Intitulé
Besluit Ondermandaat Facilitair en InformatietechnologieDe teammanager Facilitair en Informatietechnologie;
Overwegende dat:
Het gewenst is de bevoegdheden die verband houden met de taakvelden van Facilitair en Informatietechnologie te leggen bij de medewerkers die belast zijn met de voorbereiding en uitvoering van besluiten;
Gelet op de Mandaatregeling Peel en Maas;
BESLUIT
- 1.
De aan de teammanager Facilitair en Informatietechnologie gemandateerde bevoegdheden, overeenkomstig het bij dit besluit en als zodanig gewaarmerkte overzicht te mandateren aan de daarin vermelde medewerkers (functies).
- 2.
Op dit besluit zijn van overeenkomstige toepassing de mandaatregeling Peel en Maas, het daarbij behorende mandaatbesluit (mandaatregister) en afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht.
- 3.
Met dit besluit wordt het eerdere besluit Ondermandaat Informatisering en Automatisering van 12 januari 2016 ingetrokken.
- 4.
Dit besluit treedt in werking op de dag na die waarop het bekend is gemaakt en met terugwerkende kracht tot en met 01 januari 2019.
- 5.
De ondermandaatlijst wordt toegevoegd aan het gemeentelijk mandaatregister.
Ondertekening
Panningen, 2 januari 2019
Teammanager Facilitair en Informatietechnologie
Rob Timmermans
Bijlage
Behorende bij ondermandaat besluit d.d. 2 januari 2019 van de teammanager Facilitair en Informatietechnologie
Bevoegdheid |
Bevoegd bestuursorgaan |
Ondermandaat aan |
Opmerkingen |
Het beslissen op aanvragen inzake huisnummering en straatnaamgeving (adresbeschikkingen). |
College |
1. Informatie-beheerder gemeentelijke basisregistraties en Geo-informatie 2. BAG beheerder 3. Applicatie-beheerder gemeentelijke basisregistraties 4. Teammanager vergunningen, toezicht en handhaving 5. Coördinator Integrale Vergunningen |
|
Uitvoering Wet Basisregistraties Adressen en Gebouwen. |
College |
1. Informatie-beheerder gemeentelijke basisregistraties en Geo-informatie 2. BAG beheerder 3. Applicatie-beheerder gemeentelijke basisregistraties |
|
Zorg houden voor gemeentelijk beperkingenregister en gemeentelijke beperkingenregistratie. |
College |
1. Informatie-beheerder gemeentelijke basisregistraties en Geo-informatie 2. BAG beheerder 3. Applicatie-beheerder gemeentelijke basisregistraties |
|
Het aangaan van overeenkomsten en ondertekenen van overeenkomsten met particuliere instellingen en personen ten einde archieven en collecties van deze instellingen en personen in de gemeentelijke archiefbewaarplaats in bruikleen of eigendom op te nemen en te beheren. |
College en burgemeester |
Archivaris |
Met in achtneming van het inkoop- en aanbestedingsbeleid en de producthoudersregeling. |
Teammanager Facilitair en Informatietechnologie
Rob Timmermans
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl