Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR615928
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR615928/1
Regeling vervallen per 01-01-2019
Benoeming ombudsman en ontslagverlening
Geldend van 01-01-2019 t/m 31-12-2018
Intitulé
Benoeming ombudsman en ontslagverleningDe Raad van de gemeente Druten,
Overwegende dat
de gemeentelijke ombudsman met ingang van 1 oktober 2018 haar ontslag heeft ingediend;
daarmee de functie van ombudsman vacant is geworden;
het op grond van de artikelen 81p en 81q, eerste lid, van de Gemeentewet verplicht is om een ombudsman te benoemen;
mevrouw mr. M.J. van Dasselaar bereid is gevonden om deze functie te gaan vervullen;
Gelezen het voorstel van het college van dinsdag 6 november 2018;
Gelet op het bepaalde in de Gemeentewet;
Besluit:
-
1. Mevrouw mr. M.J. van Dasselaar te benoemen als ombudsman voor de periode 1 januari 2019 t/m 31 december 2024.
-
2. Mevrouw dr. J.G.M. Assen met ingang van 1 oktober 2018 eervol ontslag te verlenen.
Ondertekening
Aldus besloten in de openbare vergadering van donderdag 22 november 2018;
de raadsgriffier,
mw. S.A. van der Lugt
de voorzitter,
drs. L.J.E.M. van Riswijk
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl