Verordening betreffende de zorg van het college van burgemeester en wethouders voor het beheer van digitale en analoge archiefbescheiden van de gemeentelijke organen alsmede betreffende het interne toezicht daarop (Archiefverordening gemeente Aalsmeer 2018)

Geldend van 19-12-2018 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2018

Algemeen

Overheidsorganisatie Aalsmeer
Organisatietype Gemeente
Officiƫle naam regeling Verordening betreffende de zorg van het college van burgemeester en wethouders voor het beheer van digitale en analoge archiefbescheiden van de gemeentelijke organen alsmede betreffende het interne toezicht daarop (Archiefverordening gemeente Aalsmeer 2018)
Citeertitel Archiefverordening gemeente Aalsmeer 2018
Vastgesteld door gemeenteraad
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen exb-2018-69431

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. artikel 30, eerste lid, van de Archiefwet 1995
  2. artikel 32, tweede lid, van de Archiefwet 1995

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling vervangt de Archiefverordening van Aalsmeer 2009 van 27-11-2008.

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Besluit informatiebeheer gemeente Aalsmeer 2018 van 06-11-2018.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

19-12-2018 01-01-2018 Nieuwe regeling

13-12-2018

gmb-2018-258097

Z18-008437