Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR613633
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR613633/1
Besluit van het dagelijks bestuur van de gemeenschappelijke regeling Holland Rijnland houdende regels omtrent het aanwijzen van een klachtencoördinator
Geldend van 01-11-2018 t/m heden
Intitulé
Besluit van het dagelijks bestuur van de gemeenschappelijke regeling Holland Rijnland houdende regels omtrent het aanwijzen van een klachtencoördinatorHet Dagelijks Bestuur
Gelet op artikel 6, eerste lid, van het Klachtenreglement Holland Rijnland
heeft in zijn vergadering van 24 november 2016 besloten
als klachtencoördinator aan te wijzen de Bestuursjuridisch medewerker
en als plaatsvervangend klachtencoördinator de Contract- en informatie manager.
Dit besluit treedt in werking op 24 november 2016.
Ondertekening
Leiden 24 november 2016,
de secretaris – directeur,
L.A.M. Bakker
de voorzitter,
H.J.J. Lenferink
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl