Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR612203
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR612203/1
Regeling vervallen per 01-01-2025
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Pijnacker-Nootdorp houdende regels omtrent gemeenteambtenaren voor verplichtingen inzake gegevens verstrekking Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking 2018
Geldend van 11-08-2018 t/m 31-12-2024
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Pijnacker-Nootdorp houdende regels omtrent gemeenteambtenaren voor verplichtingen inzake gegevens verstrekking Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking 2018Het college van de gemeente Pijnacker-Nootdorp;
gezien het advies van de afdeling RBG d.d. 27 juni 2018;
gelet op de artikelen 231 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken, artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en artikel 63a van de Invorderingswet 1990;
besluit:
- 1.
aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49 en 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en in de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet:
- a.
het hoofd van de afdeling Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer;
- b.
de medewerkers van de afdeling Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer, team Gegevensbeheer en Belastingen;
- c.
de belastingdeurwaarder;
- d.
de medewerkers van de afdeling Wijkzaken, team Servicebedrijf;
- a.
- 2.
aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49 en 50, 51 en 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet waardering onroerende zaken:
- a.
Het hoofd van de Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer;
- b.
De medewerkers van de afdeling afdeling Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer, team Gegevensbeheer en Belastingen
- c.
De belastingdeurwaarder;
- a.
- 3.
te bepalen dat dit besluit in werking treedt op de eerste dag na publicatie.
- 4.
dat het aanwijzingsbesluit van de gemeenteambtenaren inzake bovengenoemde verplichtingen van 20 december 2016 wordt ingetrokken op het moment dat dit besluit in werking treedt, met dien verstande dat het van toepassing blijft op de belastbare feiten die zich vóór de datum van intrekking van dit besluit hebben voorgedaan
- 5.
dat dit besluit wordt aangehaald als “Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking 2018”
Ondertekening
Vastgesteld in de vergadering van 3 juli 2018
de secretaris,
drs. J.P.R. Woudstra
de burgemeester,
mw. F. Ravestein
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl