Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611927
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611927/1
Vaststellen handboeken en vervangingsbesluit archiefbescheiden en personeelsdossiers
Geldend van 27-07-2018 t/m heden
Intitulé
Vaststellen handboeken en vervangingsbesluit archiefbescheiden en personeelsdossiersHet college van Burgemeester en wethouders van de gemeente Hardinxveld-Giessendam;
Gezien het voorstel d.d. 17 maart 2017 m et kenmerk 052381962 inzake "Vaststellen handboeken en vervangingsbesluit archiefbescheiden en personeelsdossiers";
Verwijzende naar het Kwaliteitshandboek Drechtsteden d.d. 13-12-2015 (versie 1.0), het handboek vervanging archiefbescheiden d.d. 18-11-2016 (versie 1.0) en het handboek vervanging Personeelsdossiers d.d. 18-11-2016 (versie 1.0);
BESLUIT:
In samenhang met de implementatie van het Klant-, zaak en archiefsysteem besluiten om:
- 1.
Het kwaliteitshandboek Drechtsteden vast te stellen
- 2.
Het handboek vervanging archiefbescheiden vast te stellen en over te gaan tot vervanging van de archiefbescheiden
- 3.
Het handboek vervanging personeelsdossiers vast te stellen en over te gaan tot vervanging van de personeelsdossiers.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 11 juli 2017.
Burgemeester en wethouders van Hardinxveld-Giessendam,
de secrretaris, de burgemeester
drs. Robert 't Hoen MPM Dirk Heijkoop
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl