Regeling vervallen per 15-02-2022

Besluit van de afdelingsmanager IT dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling IT dienstverlening en advies gemeente Amersfoort

Geldend van 12-07-2018 t/m 14-02-2022

Algemeen

Overheidsorganisatie Amersfoort
Organisatietype Gemeente
Officiële naam regeling Besluit van de afdelingsmanager IT dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling IT dienstverlening en advies gemeente Amersfoort
Citeertitel Ondermandaat afdeling IT dienstverlening en advies gemeente Amersfoort
Vastgesteld door gemandateerde functionaris
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/Historie/Amersfoort/CVDR609557/CVDR609557_1.html

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling vervangt het ondermandaatbesluit van de afdeling IT Dienstverlening en Advies gemeente Amersfoort (publicatiedatum 25 oktober 2017).

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

12-07-2018 15-02-2022 nieuwe regeling

25-06-2018

gmb-2018-147915

5806228