Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR610971
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR610971/1
Regeling vervallen per 01-09-2021
Aanwijzingsbesluit Wet basisregistraties adressen en gebouwen Wassenaar 2018
Geldend van 01-07-2018 t/m 31-08-2021
Intitulé
Aanwijzingsbesluit Wet basisregistraties adressen en gebouwen Wassenaar 2018Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Wassenaar,
- 1.
gelet op artikel 8, eerste lid van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen (nieuw);
- 2.
gelet op artikel 10, aanhef en onder b, van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen (nieuw);
overwegende dat op 1 juli 2018 de herziening van de Wet basisregistraties en gebouwen (Staatsblad 2017, 60) in werking treedt;
overwegende dat hierdoor de inhoud van de taken van de ingevolge de artikelen 8, eerste lid en 10, eerste lid, van de Wet basisregistraties en gebouwen verandert, waardoor het aanwijzingsbesluit van 23 april 2013 niet meer toereikend is;
wijst aan als ingevolge artikel 8, eerste lid, van de wet basisregistratie adressen en gebouwen de volgende ambtenaren aan als belast met de vaststelling van de geometrische gegevens
afdeling Publiekszaken |
BAG-beheerder |
afdeling Omgevingsbeheer |
Geodeet |
afdeling Omgevingsbeheer |
Tekenaar |
afdeling Omgevingsbeheer |
Teamleider Beheer |
wijst aan de volgende ambtenaren als belast met het opmaken van documenten waarin constateringen zijn vastgelegd als bedoeld in artikel 10, aanhef en onder b, van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen
afdeling Publiekszaken |
BAG-beheerder |
afdeling Omgevingsbeheer |
Geodeet |
afdeling Omgevingsbeheer |
Tekenaar |
afdeling Omgevingsbeheer |
Teamleider Beheer |
afdeling Publiekszaken |
(Senior-) Inspecteur Bouwen |
afdeling Publiekszaken |
Inspecteur Bouwen |
afdeling Publiekszaken |
Inspecteur Openbare Ruimte |
trekt het aanwijzingsbesluit van 23 april 2013 in voor de periode na 30 juni 2018;
bepaalt dat dit besluit in werking treedt op 1 juli 2018 en tot 1 juli 2018 terugwerkt als het niet voor 1 juli 2018 is bekendgemaakt.
Ondertekening
Aldus vastgesteld op 12-06-2018,
het college van burgemeester en wethouders
drs. H.I.P. Oppatja
gemeentesecretaris
J.F. Koen
burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl