Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR608977
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR608977/1
Regeling vervallen per 01-10-2018
Aanpassing mandaatregeling
Geldend van 23-03-2018 t/m 30-09-2018 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2018
Intitulé
Aanpassing mandaatregelingBurgemeester en wethouders van Buren,
Gelezen het voorstel van 13 februari 2018, nummer B&W/18/02672, Z17-51647, over aanpassing van de mandaten voor de directeur/gemeentesecretaris en de directeur Organisatie/adjunct secretaris;
Overwegende
dat de organisatie in verandering is, waarbij de functie van afdelingshoofd komt te vervallen;
dat op dit moment twee van de drie afdelingshoofdenfuncties vacant zijn;
dat voor de continuiteit van de besluitvorming en uitvoering van besluiten het nodig is functies aan te wijzen die tijdens de organisatiewijziging bevoegd zijn en blijven om de juiste besluiten te mogen nemen.
Gelet op de bepalingen vanartikel 10:3 de Algemene wet bestuursrecht
B e s l u i t :
- 1.
Aan de directeur/gemeentesecretaris en de directeur organisatie/adjunct-secretaris dezelfde mandaten en budgetbevoegdheden toe te kennen als in de geldende mandaatbesluiten/budgetregels aan de afdelingshoofden zijn toegekend.
- 2.
Het mandaat/budgethouderschap onder 1. toe te kennen met ingang van 1 januari 2018.
Aldus besloten op 6 maart 2018.
Burgemeester en wethouders van Buren,
de secretaris, Mr. I.P.C. van Wamel-Geene
de burgemeester, J.A. de Boer MSc
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl