Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR608323
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR608323/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Volmachten en machtigingen Gemeente Schouwen-Duiveland 2018
Geldend van 27-02-2018 t/m 31-12-2019
Intitulé
Volmachten en machtigingen Gemeente Schouwen-Duiveland 2018De burgemeester van de gemeente Schouwen-Duiveland;
overwegende dat het uit een oogpunt van doelmatigheid en slagvaardig bestuur wenselijk is voor het verrichten van privaatrechtelijke handelingen en voor het verrichten van feitelijke handelingen, waarbij de gemeente partij is en waarin hij bevoegd is de gemeente te vertegenwoordigen volmacht en/of machtiging te verlenen;
gelet op artikel 171, lid 2 van de Gemeentewet, artikel 3:60 van het Burgerlijk Wetboek en artikel 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht;
b e s l u i t :
overeenkomstig het aangehechte besluit volmacht en/of machtiging te verlenen aan de daarbij genoemde personen om de gemeente in de daarbij vermelde aangelegenheden te vertegenwoordigen.
Ondertekening
Vastgesteld door de burgemeester van de gemeente Schouwen-Duiveland op 13 februari 2018.
De burgemeester voornoemd,
G.C.G.M. Rabelink
Dit besluit treedt onmiddellijk na vaststelling in werking.
Op dat moment vervalt zijn besluit van 2 mei 2017 tot verlenen van volmacht en machtiging.
Bijlage I: VOLMACHTEN en MACHTIGINGEN GEHELE ORGANISATIE
nr. |
Omschrijving bevoegdheid |
Ge(vol)machtigde |
Specifieke bepalingen |
1. |
Ondertekenen van (voorlopige) overeenkomsten betreffende: -aankoop gemeente-eigendommen; -verkoop gemeente-eigendommen; -huur en verhuur gemeente-eigendommen; -pacht; -vestigen van zakelijke rechten. |
Coordinator ontwikkelingsbedrijf (OWB); bij afwezigheid jurist of beleidsmedewerker grondzaken OWB of afdelingshoofd Ruimte & Milieu |
-Ondertekening namens burgemeester ter uitvoering van eerder genomen besluit. -Niet dezelfde ondertekenaar als degene die het dossier in behandeling heeft. |
2. |
Vertegenwoordiging van de gemeente bij het transport van de notariële akte betreffende: -aankoop gemeente-eigendommen; -verkoop gemeente-eigendommen; -vestigen van zakelijke rechten. |
Coordinator ontwikkelingsbedrijf (OWB); bij afwezigheid jurist of beleidsmedewerker grondzaken OWB of afdelingshoofd RenM |
Idem |
3. |
Het ondertekenen van de overeenkomst tussen gemeente, beheerder locatie en aanstaande partners voor sluiten huwelijk/registreren partnerschap op bijzondere locatie. |
Specialist BRP/Coordinator Burgerzaken |
Ondertekening namens burgemeester ter uitvoering van eerder genomen besluit. |
4. |
Vertegenwoordiging van de gemeente bij het passeren van de notariële akte betreffende vestiging krediethypotheek. |
Hoofd afdeling WWL |
Idem |
5. |
Ondertekenen van een overeenkomst t.b.v. de interne bedrijfsvoering en het dagelijks functioneren van het bestuurs- en ambtelijk apparaat. |
Afdelingshoofd of hoofd uitvoeringsbedrijf Openbare Ruimte. |
Idem |
6. |
Ondertekenen van exploitatieovereenkomsten. |
Afdelingshoofd RenM |
Idem en als raming van kosten in gebied (6.2.5 Bro) minder bedraagt dan € 10.000,-. |
7. |
Ondertekenen van overeenkomst tussen gemeente en initiatiefnemers van een ruimtelijk plan t.b.v. de landschappelijke inpassing van een perceel of de uitvoering van een plan voor ruimtelijke kwaliteitswinst (verevening). |
Afdelingshoofd RenM |
Ondertekening namens burgemeester ter uitvoering van eerder genomen besluit. |
8. |
Ondertekenen van overeenkomsten t.b.v. planschadeverhaal ex. Artikel 6.4a Wro. |
Afdelingshoofd RenM |
Idem |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl