Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR603330
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR603330/1
Regeling vervallen per 30-12-2017
Wijzigingsverordening Verordening heffing en invordering van leges 2017
Geldend van 02-11-2017 t/m 29-12-2017
Intitulé
Wijzigingsverordening Verordening heffing en invordering van leges 2017De raad van de gemeente Heemstede;
gelezen het voorstel van het college van 4 juli 2017 en gewijzigd op 1 augustus 2017;
gelet op de artikelen 156, eerste en tweede lid, aanhef en onderdeel h en 229, eerste lid, aanhef en
onderdeel b van de Gemeentewet;
besluit:
vast te stellen de volgende verordening:
Wijzigingsverordening Verordening heffing en invordering van leges 2017
Artikel I
De Verordening heffing en invordering van leges 2017 wordt als volgt gewijzigd:
In de Tarieventabel worden in Titel 1, hoofdstuk 3 de volgende wijzigingen aangebracht:
-
a. 1.3.10 Het tarief bedraagt voor het in behandeling nemen van een aanvraag tot het verstrekken
van een afschrift burgerlijke stand wordt vernummerd in 1.3.13.
-
b. 1.3.11 wordt vernummerd in 1.3.14.
-
c. 1.3.12 wordt vernummerd in 1.3.15.
-
d. Er wordt een nieuwe 1.3.11 toegevoegd: “Het tarief bedraagt voor het in behandeling nemen van
een verzoek voor het laten benoemen en beëdigen van een buitengewoon ambtenaar van de
burgerlijke stand voor het voltrekken van een huwelijk of registratie van een partnerschap €100,00”.
-
e. Er wordt een nieuwe 1.3.12 toegevoegd: “Het tarief bedraagt voor de volledige voltrekking van
een huwelijk of een registratie van een partnerschap in een andere taal dan de Nederlandse taal €50,00”.
Artikel II
Deze verordening treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking.
Artikel III
De datum van ingang van de heffing is 1 oktober 2017.
Artikel IV
Deze verordening wordt aangehaald als: Wijzigingsverordening Verordening heffing en invordering
van leges 2017.
Ondertekening
Vastgesteld door de raad op 28 september 2017.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl