Regeling vervallen per 20-10-2021

Algemene Inkoopvoorwaarden voor Leveringen en Diensten

Geldend van 29-08-2017 t/m 19-10-2021

Algemeen

Overheidsorganisatie Pijnacker-Nootdorp
Organisatietype Gemeente
Officiële naam regeling Algemene Inkoopvoorwaarden voor Leveringen en Diensten
Citeertitel Algemene Inkoopvoorwaarden voor levering en diensten 2017
Vastgesteld door college van burgemeester en wethouders
Onderwerp bestuur en recht, financiën en economie
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/Historie/Pijnacker-Nootdorp/CVDR601594/CVDR601594_1.html

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling vervangt de Algemene bepalingen bij verstrekking van opdrachten van 28 april 2009.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

29-08-2017 20-10-2021 Niet ingegeven

09-05-2017

gmb-2017-149396

17INT00172