Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601681
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601681/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Regeling Individueel Keuzebudget Gemeente Pijnacker-Nootdorp 2017
Geldend van 01-01-2017 t/m 31-12-2019
Intitulé
Regeling Individueel Keuzebudget Gemeente Pijnacker-Nootdorp 2017De Werkgeverscommissie van de gemeente Pijnacker-Nootdorp;
gelet op het besluit van het college d.d. 6 september 2016 (kenmerk BBV16.0438)
gezien het advies van de afdeling BDV d.d. 6 september 2016
gelet op artikel 160, eerste lid, onder c van de Gemeentewet;
besluit:
I. Vast te stellen de volgende Regeling Individueel Keuzebudget Gemeente Pijnacker-Nootdorp 2017:
Artikel 1 Begripsomschrijving
In deze regeling wordt verstaan onder:
-
a. medewerker:
de ambtenaar in de zin van artikel 1:1, eerste lid, sub a van de CAR/PNUWO;
-
b. doelen:
de bestedingsdoelen zoals beschreven in artikel 3:29 CAR/PNUWO.
Artikel 2 Bijdrage vakbondscontributie
De bijdrage vakbondscontributie wordt toegevoegd als lokaal doel aan het Individueel Keuzebudget.
Het is mogelijk de lidmaatschapscontributie van de vakbond via het Individueel Keuzebudget uit te betalen. Hierdoor is deze bijdrage onbelast.
Artikel 3 Fiets, elektrische fiets of elektrische scooter
-
1. De fiets, elektrische fiets of elektrische scooter worden als lokale doelen toegevoegd aan het Individueel Keuzebudget.
-
2. De medewerker kan een fiets, elektrische fiets of elektrische scooter één maal per vijf jaar inzetten als doel van zijn Individueel Keuzebudget.
-
3. Het bedrag bedraagt ten hoogste € 2.075,– voor de aanschaf van de fiets, elektrische fiets of elektrische scooter en de verzekering. Dit bedrag moet op 1 factuur ingediend worden en mag alleen uit de 2 voorgenoemde elementen bestaan. De factuurdatum bevindt zich in het jaar waarin het Individueel Keuzebudget wordt ingezet.
Artikel 4 Onvoorziene gevallen
In gevallen waarin de regeling niet of niet in redelijkheid voorziet, kan het college een bijzondere voorziening treffen.
- I.
Deze regeling treedt in werking met ingang van 1 januari 2017.
- II.
De Regeling cafetariamodel Pijnacker-Nootdorp 2007 wordt ingetrokken per 1 januari 2017.
Ondertekening
Aldus vastgesteld door de Werkgeverscommissie op 6 december 2016
de griffier,
drs. B.S.M. Sepers
de voorzitter,
dhr. E.J. de Lanoy
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl