Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601676
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601676/1
Regeling vervallen per 11-08-2018
Aanwijzingsbesluit van de heffingsambtenaar 2016
Geldend van 07-03-2017 t/m 10-08-2018
Intitulé
Aanwijzingsbesluit van de heffingsambtenaar 2016Het college van de gemeente Pijnacker-Nootdorp;
gezien het advies van de afdeling BPZ d.d. 13 december 2016;
gelet op artikel 231, tweede lid, onderdelen b en c van de Gemeentewet en artikel 2.1 van de Collectieve Arbeidsvoorwaarden Regeling Pijnacker-Nootdorp;
besluit:
- 1.
Het hoofd van de afdeling Backoffice Publiekszaken aan te wijzen als de gemeenteambtenaar belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen (hierna te noemen: de heffingsambtenaar), dan wel zijn of haar plaatsvervanger.
- 2.
Te bepalen dat dit besluit in werking treedt op de eerste dag na publicatie.
- 3.
Het aanwijzingsbesluit van de heffingsambtenaar van 24 februari 2009 wordt ingetrokken op het moment dat dit besluit in werking treedt, met dien verstande dat het van toepassing blijft op de belastbare feiten die zich vóór de datum van intrekking van dit besluit hebben voorgedaan.
- 4.
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Aanwijzingsbesluit van de heffingsambtenaar 2016’
Ondertekening
Vastgesteld in de vergadering van 20 december 2016
de secretaris,
drs. J.P.R. Woudstra
de burgemeester,
mw. F. Ravestein
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl